Таргетована реклама у Instagram & Facebook

Наше інтерактивне агентство спеціалізується на налаштуванні таргетованої реклами у Facebook. Отже, якщо ви зацікавлені у створеню власної таргетованої компанії і збільшити кількість лідів, натисніть кнопку нижче, заповніть коротку інформацію, і ми надамо вам розцінки протягом 24 годин.

Скільки коштує реклама у Facebook?

Багато компаній, бажають збільшити свою популярність у Facebook та всій мережі, отримують нові вподобання або збільшують оборот компанії, вкладають гроші в рекламні кампанії. Однак ми часто задаємось питанням, скільки насправді коштує оплачена акція та чи вона окупається. Хоча на такі запитання насправді немає єдиної універсальної відповіді, а конкретного прайс-листа на всі рекламні послуги у Facebook, на жаль, не існує, ви можете дізнатись, які потенційні гроші варто витратити на таку кампанію.

Що впливає на ціну реклами?

Перш за все, варто запитати себе, до чого ми прагнемо, розміщуючи рекламу у Facebook. Якщо, наприклад, ми маємо намір отримати тисячу вподобань, ми повинні негайно підготуватися до того, що вартість такої реклами буде набагато більшою, ніж якби ми очікували, що сто чи двісті нових користувачів відвідають нашу фан-сторінку. Очевидно, що місцевий стартап або компанія з кількома тисячами людей матимуть різні цілі в проведеній ними кампанії, а отже – зовсім інший прайс-лист, сформований на основі даних про компанію.

Крім того, є багато факторів, які можуть вплинути на прайс-лист, який ми зрештою отримуємо від Facebook. Ці налаштування оголошень включають, але не обмежуються цим:

  • вибір цільової групи – якщо обрана група занадто широка, прейскурант реклами на Facebook автоматично збільшується, оскільки одержувачі не є чітко визначеними, тож існує ймовірність, що наша пропозиція охопить людей, які не цілком зацікавлені у нашій галузі ; на жаль, також вибір занадто вузької цільової групи може призвести до занадто малої участі одержувачів у рекламі;
  • конкуренція – оскільки Facebook демонструє своїм користувачам лише певну кількість оголошень протягом дня, ціна за, наприклад, клік може змінюватися залежно від того, скільки компаній хочуть охопити цю аудиторію або розміру цільової групи, яку ми встановили;
  • тип пристрою, на якому з’являється реклама – зазвичай прейскурант реклами для стаціонарних пристроїв вищий, ніж для мобільних пристроїв, хоча цього не слід припускати заздалегідь.

Перевірте своє оголошення просто і швидко!

Не слід засмучуватися різноманітністю та пластичністю прейскуранта реклами Facebook. Алгоритми цього порталу роблять велику частину роботи за нас, нам дійсно потрібно вирішити, який варіант буде найбільш вигідним для нас, а насправді для нашої компанії. Тут варто скористатися допомогою фахівців, які підкажуть, який варіант для даної галузі та потреб компанії буде найкращим з точки зору маркетингу.

Що також варто додати на даний момент, реклама у Facebook повинна здійснюватися постійно, а сам портал надає користувачам інструмент, який дозволяє їм постійно перевіряти його ефективність. Це Індекс відповідності. Саме він підкаже вам, наскільки ефективна дана реклама за шкалою від одного до десяти. Він враховує кілька факторів:

  • кількість кліків по оголошенню;
  • кількість лайків та інших позитивних реакцій;
  • кількість негативних відповідей.

Однак слід зазначити, що цей показник буде видно в налаштуваннях лише після перевищення п’ятсот показів оголошення у Facebook. Він може сказати нам, чи не слід щось міняти в рекламі, чи це неправильно, чи просто він занадто довго перебуває в Інтернеті і чи повинен бути якимось чином покращений.

Встановіть мету оголошення!

Одним з найважливіших факторів, що впливає на остаточний прайс-лист реклами на Facebook, є вибір цілей кампанії на цьому веб-сайті в соціальних мережах. Серед них є дві основні категорії: визнання та оплата придбання. Перший стосується в першу чергу генерування якомога більшої кількості поглядів, що дозволить найефективніший спосіб створити поінформованість про бренд серед споживачів. У свою чергу, друга з цих категорій стосується подальших етапів просування, орієнтованих насамперед на збільшення результатів продажів, збільшення кількості потенційних клієнтів або встановлення додатків. Існує два основних типи розпізнавання:

  • впізнаваність бренду – вибравши цей варіант, ми впевнені, що алгоритми Facebook намагатимуться надсилати нашу рекламу людям, які найбільше цікавляться нашою галуззю, які, ймовірно, запам’ятають її довше, побачивши рекламу;
  • охоплення – він в першу чергу використовується для підвищення обізнаності про дану торгову марку серед потенційних одержувачів, її завдання – надсилати рекламу якомога більшій групі користувачів Facebook при збереженні мінімально можливих витрат; набагато більше використовується, ніж мета розпізнавання бренду.

У другій із зазначених основних категорій – міркування щодо закупівлі – перераховані, насамперед, такі цілі:

  • трафік – надзвичайно популярний і одночасно ефективний – призначений для генерування якомога більшої кількості кліків, спрямовуючи даного користувача на наш веб-сайт або в інше вказане нами місце;
  • активність – головним чином стосується збільшення лайків сторінок, реагування на запрошення на події чи активності щодо певних дописів (інакше спонсоровані дописи);
  • встановлення додатків – ціль у рекламі на Facebook полягає у збільшенні кількості користувачів Інтернету, які купуватимуть наш додаток, – все натискаючи посилання, яке переведе їх у відповідний магазин;
  • отримання контактів – іншими словами, потенційних клієнтів – адрес електронної пошти або номерів телефонів, але для цього потрібно створити додаткову форму для клієнтів;
  • повідомлення – після вибору цієї цілі наша реклама у Facebook буде розроблена для заохочення користувачів звертатися до нас безпосередньо через додаток Messenger;
  • перегляди відео – це генеруватиме відеорекламу таким чином, щоб якомога більше користувачів демонстрували матеріал більше десяти секунд із мінімально можливою вартістю.

Передбачається, що прайс-лист на рекламу на Facebook коливається від 0,40 до 4 злотих за конверсію, тобто досягнута мета. Однак багато, звичайно, залежить від уже згаданих факторів.

Інструмент просування, яким ви керуєте

Підсумовуючи, реклама у Facebook відбувається у формі аукціону, остаточний прейскурант на який впливає багато з вищезазначених факторів. Крім того, вони також включають час, коли ми запускаємо кампанію – якщо це, наприклад, передсвятковий період, можна заздалегідь припустити, що витрати на конверсію будуть вищими, оскільки багато людей хочуть рекламувати свою продукцію у цей час.

Створюючи рекламну кампанію на Facebook, варто постійно спостерігати за її ефективністю, а у разі невдач її змінювати або, можливо, краще вибрати цілі або цільову групу, до якої ми адресуємо повідомлення. Насправді, за кілька місяців за допомогою статистики порталу ми з’ясуємо, чи відповідає бюджет, який ми використовуємо для просування, ефекту. Таким чином, врешті-решт, ми можемо створити ефективний інструмент просування власної компанії.