Serm репутація в інтернеті

Не всі користувачі мають поняття про те, що означає SERM. Якщо коротко, то воно займається управлінням репутацією сайту в пошукових системах Яндекс і Гугл. Стратегія нагадує роботу всім відомої seo-оптимізації, навіть є подібності з використовуваними методами.

Професійним маркетологам відомо, що один з найбільш значущих чинників успішного бізнесу – це довіра. На ній основна весь бізнес в мережі Інтернет. Опитування свідчать, що понад шістдесят відсотків клієнтів, перш ніж почати співпрацю з новими партнерами, вивчать мережеву репутацію їх бізнес-структур. З них 75 відсотків не стануть працювати з тими, у кого в Інтернеті є відгуки негативного характеру.

Робота SERM в мережі Інтернет: управління репутацією

З’ясування, позитивна репутація у потенційного партнера або негативна, відбувається з допомогою поставлених в Гуглі або Яндексі питань. І головне тут – щоб сайт виявився якомога вище у видачі, оскільки понад вісімдесят відсотків користувачів не роблять переходів на другу і інші сторінки. Більше дев’яноста відсотків вважають за краще вивчати тільки самі верхні сніппети, рідко коли звертаючи увагу на більш низькі.

Висновок: якщо людина шукає в Інтернеті відгуки про іншу людину або будь-якої структури, то вирішальний фактор – посилання в ТОП-10, негативні або позитивні. Зрозуміло, що другий варіант кращий першого, так як наявність поганих відгуків різко знижує репутацію будь-якої компанії. Відповідно, на її сайт заходять менше відвідувачів, що позначається на продажах послуг або товарів.

Як ми працюємо в плані проведення SERM?

Наша компанія гарантує надання:

– всього спектра послуг, спрямованих на контроль даних про репутацію бренду;

– аналізу негативних моментів в продукції або послуги;

– результатів по таємного загального впливу на конкретних можливих клієнтів в мережі Інтернет;

– усунення передбачуваних конфліктів і суперечок (якщо потрібно), видалення застарілих даних про компанії на різних сайтах.

Також ми моніторимо інформаційні позиції структур-конкурентів. В результаті клієнт отримує позитивну репутацію в бізнесі з відповідним підвищенням статусу, збільшенням довіри і зростанням продажів.