SEO Аудит

Для того щоб почати заробляти в Інтернеті, одного створення сайту мало. Необхідно його просувати. Але і просування може не принести бажаного результату, якщо сам сайт не готовий до нього. Відсутність готовності може проявлятися у багатьох факторах: недопрацьований контент, дизайн має непривабливий вигляд, є недоліки технічного характеру і так далі.

Сайтом потрібно займатися. Він вимагає до себе підвищеної уваги і відповідального ставлення. Тільки тоді від нього можна буде очікувати віддачі. В іншому випадку його створення ні до чого не приведе.

SEO-аудит

Щоб веб-ресурс почав приносити прибуток, не обійтися без його SEO-аудиту. Цю процедуру краще проводити в комплексі – дешевше обійдеться, та й якість буде високим.

До складу комплексного аудиту ресурсу входять як мінімум два елементи:

– пошуковий аудит. Він показує, наскільки сайт готовий до сео-просування. Дозволяє оцінити видимість ресурсу пошуковими системами Google і Яндекс. Докладний пошуковий аналіз дає можливість підказати замовнику, яке Посилальне оточення краще використовувати, а також вказує на помилки, допущені при оптимізації контента – розміщених на сторінках текстів. Також пошуковий аудит покаже, чи відповідає сайт вимогам пошукових систем, від яких залежить seo-просування. Замовник зможе зрозуміти, чому його веб-ресурс не знаходиться в ТОПі пошукової видачі, повис чи на конкретних позиціях, чи може викликати інтерес у користувачів;

– технічне дослідження сайту. Воно має на увазі виявлення та виправлення технічних і програмних помилок. Діагностуються цікаві пошуковикам сторінки, встановлюється вік сайту, перевіряються релевантні сторінки, аналізуються титли, мета-теги, якість зовнішніх посилань.

підсумкові плюси

В результаті seo-аудиту власник сайту отримує вичерпну інформацію по:

– зовнішньої експертної оцінки веб-ресурсу;

– причин, за якими сайт втратив трафік, чому у нього почалася стагнація;

– способам для виправлення виявлених помилок, підвищення рейтингу веб-сайту в ведучих пошукових систем;

– варіантів поліпшення елементів сайту, в тому числі і контенту, які допоможуть конвертувати відвідувачів в покупців.

Також замовник дізнається про найкращих в його ситуації рекламних інструментах і ознайомиться з зразковим бюджетом на роботи по сео-просування ресурсу.