Базова оптимізація

Багато сайтів мають проблеми в оптимізації, тому що по них не проводять seo-роботи. Вони не входять в ТОП Гугла і Яндекса. Відповідно, їх не бачить велику кількість користувачів, і сайт не приносить стільки прибутку, скільки міг би. А щоб він почав працювати в плюс, необхідно виконати базову його оптимізацію.

Базова оптимізація має доступну вартість. Вона популярна у власників веб-ресурсів. Починати проводити її потрібно, як тільки створили сайт. Послуга дозволяє ранжуватися відповідно до визначених ключами. Трафік збільшується, як і кількість потрапили на сайт користувачів. А на ньому вже повинен розташовуватися контент, в тому числі статті з максимальним ступенем унікальності.

Базова оптимізація веб-ресурсу: кому вона вигідна і в який час?

На це питання є чотири відповіді:

– недавно з’явилися сайтам, а також знаходяться в стадії розробки веб-ресурсів. Щоб індексація сайту пошуковими системами Гуглом і Яндексом проводилася коректно, не обійтися без початкової технічної оптимізації;

– веб-ресурсів, ніколи раніше не мав справу з сео-просуванням. Створення сайту без його подальшої оптимізації ніколи не принесе бажаних дивідендів;

– власникам, охочим згодом просувати свій сайт самостійно. Для них базова оптимізація стане хорошим стартом для подальшої роботи;

– тим, у кого обмежений бюджет. Буває, що повноцінне seo-просування не по кишені власнику сайту. У такій ситуації базова оптимізація допоможе залучити покупців.

Етапи робіт по базовій seo-оптимізації

Виділяють п’ять основних етапів:

– робота копірайтерів над створенням унікальних і релевантних матеріалів, в які органічно вплетені ключові слова;

– проведення конкурентного аналізу текстів;

– розробка і впровадження основних елементів візуального оформлення і сео-оптимізація написаних матеріалів;

– оптимізація статей для пошукових систем під конкретні запити;

– розміщення текстів на сайті разом з мета-тегами.