Контекстна реклама Google Adwords

AdWords – сервіс контекстної реклами c зручним і простим інтерфейсом, що надає безліч інструментів для створення дієвих рекламних оголошень. При цьому AdWords підходить для всіх типів компаній: як гігантських холдингів, так і зовсім маленьких фірм. Ця технологія інтернет-маркетингу надає право розміщення реклами на сторінці результатів пошуку Googlе в розділі «рекламних посилань», а також на сайтах-партнерах Google. Велика перевага AdWords – гнучкість системи: можна встановити бюджет на певний термін, обмежити демонстрацію оголошення географічними або тимчасовими рамками, змінювати ключові слова або утримання самого оголошення. Крім того, Google AdWords працює по системі pay-per-click, тобто замовник оплачує тільки кожен клік на оголошення – по суті, він платить лише за тих клієнтів,

Принцип роботи Google AdWords щодо нескладний. Клієнт складає рекламне оголошення, яке повинно містити ключові слова, які мають відношення до його товарів або послуг. Наприклад, для зоомагазину ключовими словами можуть бути «корм для собак», «товари для тварин», «зоомагазин у Львові». Щоб вибрати потрібні слова, можна скористатися планувальником ключових слів – одним із сервісів AdWords. Коли потенційні клієнти будуть шукати в Google інформацію за такими запитами, система покаже їм ваш сайт поруч з результатами пошуку. І клієнтові залишається тільки клікнути на вашу посилання.

АdWords-ефективність - ключ до успіху вашого бізнесу

AdWords – один з найефективніших рекламних інструментів. І основна його перевага перед іншими видами реклами – точне попадання в аудиторію, або по-іншому – таргетинг.

  • Якщо людина шукає щось в Google – значить, предмет пошуку вже визначено. Так, замовник отримує лише тих клієнтів, хто потенційно готовий скористатися його послугами. Отже, і відгук буде більше. При цьому ваш сайт буде демонструватися по всьому релевантними запитами
  • Гнучкість – ще один плюс Google AdWords. Користувач системи отримує можливість в будь-який час змінити або змінити оголошення, а також розумно керувати рекламним бюджетом і «бити точно в ціль», демонструючи рекламу в певний час доби або тільки жителям якогось конкретного регіону. Це, з одного боку, знижує витрати на рекламу, а з іншого, дозволяє зробити охоплення аудиторії ще більш точним.
  • І, нарешті, AdWords – це розумне витрачання рекламного бюджету. Користувач системи платить не за розміщення оголошення, а за кожен клік – тобто не за перспективи, а за реальних клієнтів, які зацікавилися сайтом і зайшли на його сторінку.

Ціна налаштування контекстної реклами 200$ – її супровід за місяць 100$