Контекстна реклама

Контекстна реклама – це швидкий спосіб залучення цільових відвідувачів на сайт. Цей вид реклами показується потенційним Клієнтам і має можливості, які виділяють її серед інших видів реклами з платним трафіком.

Види просування:

Контекстна реклама

Контекстна реклама - тип інтернет-реклами, при якому рекламне оголошення показується у відповідності до змісту, контекстом інтернет-сторінки

Банерна реклама

Банер - графічне зображення рекламного характеру. Банери розміщують для залучення клієнтів, для інформування або для створення позитивного іміджу.

Іміджева реклама

Реклама, націлена не стільки на продаж товару, скільки на закріплення в пам'яті аудиторії інформації про товар або фірму (назву, логотип, слоган).

Хочете вивести на ринок новий продукт, збільшити кількість продажів, розширити клієнтську базу, почати працювати на етапі формування попиту або знайти дилерів, якщо ви компанія-постачальник? Або ваша мета – постійно інформувати своїх покупців про спеціальні пропозиції та акції? Контекстна реклама, яку ми налаштовуємо і супроводжуємо, дозволяє вирішувати різні бізнес-завдання! Вона підходить для багатьох сфер бізнесу за винятком тих, які обумовлені політикою пошукових систем Яндекс і Google або заборонені до реклами згідно із законодавством країни показу. При підготовці комерційної пропозиції ми спираємося на особливості вашого бізнесу і цілі, які ви ставите перед собою, після чого разом розробляємо стратегію для досягнення потрібних результатів.

Скільки коштують послуги контекстної реклами?

Вартість залежить від того, який з видів робіт ви бажаєте у нас замовити. Так, ми робимо разову настройку контексту з нуля, а також налаштування і подальший супровід контекстної реклами в комплексі. Нижче наведені орієнтовні ціни, проте в кожному конкретному випадку фінальна ціна формується індивідуально в залежності від поставлених перед нами завдань.

Що таке банерна реклама?

Це один з видів розкрутки ресурсу в інтернеті, який служить не тільки для залучення цільової аудиторії, а й створення іміджу, а також впізнаваності компанії.

Мобільний ринок розвивається буквально з кожним днем, тому сьогодні банерна реклама нерідко використовується в додатках для смартфонів і планшетів. Тут у вас також є можливість вибрати схожий за тематикою додаток або задати критерії своєї цільової аудиторії.

Переваги банерної реклами

  • Вельми велике охоплення аудиторії
  • Популярність і впізнаваність бренду
  • Орієнтація тільки на цільову аудиторію
  • миттєвий результат

Що це таке іміджева реклама?

Іміджевою рекламою називається різновид реклами, метою якої є створення, збільшення впізнаваності і підтримання позитивного іміджу організації, особи або бренду.

Іміджева реклама спрямована на те, щоб

  • створити у споживачів думку про компанії, як про процвітаючому і надійному партнері
  • переконати потенційно зацікавлених осіб в тому, що співпраця з рекламованої компанією дасть бажаний результат
  • сформувати чіткі асоціації бренду з певною якістю
  • підвищити ступінь впізнаваності імені компанії
  • викликати довіру у потенційних клієнтів до розкручує бренд

Кому потрібна іміджева реклама?

Перед тим як запустити даний вид реклами, слід проаналізувати ринок. І якщо ринок відносно новий і на ньому не спостерігається жорстка конкуренція, то гострої необхідності в створенні іміджу немає. Адже в такій ситуації споживач буде купувати товари або послуги вже в силу того, що вони просто існують і не мають аналогів.

Однак у міру зростання конкуренції число гравців на ринку збільшується. І коли відчутних відмінностей між аналогічними товарами практично немає, то вплинути на рішення про покупку допомагає саме грамотно сформований імідж компанії.

У наш час брендованих ринків заявити про себе досить непросто. Як вийти з цієї ситуації, привернути увагу до свого імені? Відповідь проста: іміджева реклама, яка цілеспрямовано працює на підвищення впізнаваності бренду.