Як оцінюється SEO оптимізація сайту?
Форма для зв'язку
Дізнайтеся реальні ціни на
SEO-діяльність.
SEO (пошукова оптимізація) — це всі дії, спрямовані на досягнення найвищих безкоштовних (органічних) позицій просування сайтів в пошукових системах. Це постійний процес прагнення до ще більш високих результатів. В рамках SEO ми виконуємо кодові операції, оптимізуємо контент і піклуємося про обладнання (наприклад, побудова посилань).
SEO оптимізація — один з найефективніших елементів інтернет-маркетингу. Це дозволяє генерувати цінний трафік з пошукової системи і, таким чином, залучати нових клієнтів. Практично кожен власник компанії, який не приваблює клієнтів виключно на основі рекомендацій, знає про силу цього процесу. У сьогоднішній статті я відповідаю на питання — скільки коштує позиціонування сайту. Запрошую до прочитання.
Дії, що виконуються в рамках позиціонування
В рамках оптимізації веб-сайту необхідно виконувати ряд дій на різних рівнях. Ці роботи ведуться на сайті і за його межами.
SEO аудит
Перше завдання SEO-оптимізації, яке має виконати агентство або фрілансер, — це SEO-аудит сайту. Цей документ надає інформацію про поточний стан домену. У ньому представлені області, які потребують поліпшення, і вказані ідеї щодо усунення цих помилок. SEO-аудит включає, серед іншого дані про зміст веб-сайту, слабких місцях в коді, індексації, мобільності, UX та багато іншого. Кожен аудит буде відрізнятися, тому що кожен веб-сайт — це зовсім інший організм, який може страждати від різних хвороб. Багато інструменти використовуються для виконання аналітичних дій.
Звичайно, перше, що потрібно зробити, це переглянути сторінку, перевірити код і перевірити, що відбувається після введення сайта у Google. Потім використовуються такі інструменти, як Google Speed Insight, GT Metrix, Screaming Frog, Xenu Link Sleuth, Deep Crawl і Google Search Console (якщо можливо).
Час підготовки аудиту може становити від 2-4 годин для невеликого сайту і навіть кілька днів для великого інтернет-магазину.
Якщо припустити, що середній робочий час SEO спеціаліста становить від 500грн/год., SEO-аудит може коштувати від 1000грн. до кількох тисяч грн. Однак часто буває, що інтерактивне агентство проводить SEO-аудит в рамках контракту, розглядаючи його як зобов’язання і як вкладення. Деякі, однак, оцінюють ці дії окремо.
Великі компанії замовляють SEO-аудит і можуть вносити зміни самостійно. Звичайно, власник сайту може провести первинний аудит за допомогою безкоштовних інструментів Seoptimer, але ці дані будуть істотно обмежені.
Дії, які ми виконуємо у рамках домену
Оптимізація веб-сайту — один з найбільш важливих факторів, які ми виконуємо як частина всього процесу SEO.
- аналізуємо ключові фрази,
- ми піклуємося про правильну індексації веб-сайту в разі, наприклад, блокування,
- усуваємо дублювання головної сторінки і контенту,
- створюємо відповідні метадані: заголовок і опис;
- ми розширюємо зміст сайту, включаючи ключові слова,
- вводимо правильну структуру заголовків h1, h2, h3,
- ми створюємо дружні посилання,
- ми створюємо файли robots.xt і sitemap.xml,
- розробляємо стратегію внутрішніх посилань,
- ми відповідним чином називаємо і описуємо фотографії,
- прискорюємо роботу сайту.
- вводимо структуровані дані,
- перевіряємо елементи на UX,
- усуваємо помилки за допомогою Google Search Console.
Як бачите, діяльність на сайті і його оптимізація для SEO вимагають професійних і великих знань. Це також трудомісткий процес, якому слід приділяти стільки часу, скільки необхідно. Оптимізація створює хорошу основу для інших майбутніх дій. Це робота, яку необхідно виконувати постійно в зв’язку з постійно мінливих ринком, змінами в способах використання Інтернету користувачами і оновленням алгоритмів Google. Веб-сайт, навіть після оптимізації, все одно зажадає догляду і поліпшень, таких як: подальше підвищення швидкості або розширення семантики сайту. Варто додати, що добре виконана оптимізація може дати швидкий ефект у разі використання місцевих фраз, і клієнт може відчути це завдяки більшій кількості запитів по електронній пошті або телефону.
Прайс-лист на SEO-роботу
Оптимізація триває від 4 годин (для невеликого простого веб-сайту з декількома підсторінками) навіть до 40 годин (для більшого інтернет-магазину). Кожена година SEO-фахівця коштує близько 500грн, що дає витрати від 2000грн до 20,000грн на саму оптимізацію. Зазначені годинник є приблизними і багато що залежить від конкретного веб-сайту, його стану, ефективності, раніше проведених дій з позиціонування, а також від досвіду фахівця в області SEO та кількості людей, які працюють на веб-сайті.
Для кожної підсторінки повинен бути написаний великий спеціалізований текст. В даний час він повинен містити не менше 5000 символів з пробілами. Вартість тексту коливається від 250 до 1000грн. Те ж саме слід робити в разі статей для блогу — ми рекомендуємо як мінімум дві статті в блозі.
Оптимізація контенту (додавання, форматування, внутрішні посилання і т. д.) — приблизно 1 годину на статтю, тобто 1000грн.
У випадку з інтернет-магазинами повинно бути набагато більше доданого контенту. На додаток до вищевказаних дій, є описи категорій, підкатегорій, а в деяких випадках навіть розширення окремих статей.
Зовнішнє просування сайту
Не тільки діяльність на сайті потрапляє в сферу позиціонування. Існують також дії поза сайтом, тобто ті, які потенційний клієнт не побачить візуально на веб-сайті, але які все ж впливають на стан веб-сайту в Google. В рамках такої
діяльності ми проводимо велику стратегію побудови посилань.
- Ми реалізуємо стратегію залучення зовнішніх посилань — нарощування посилань — приблизно 30 посилань на місяць і вище. Посилання можна отримати з різних місць — перевірених каталогів, рекламних порталів, форумів, блогів, локальних
порталів, загальнотематичних порталів. Ручне отримання такої кількості посилань займає від 3 до 8 годин, в залежності від бази даних місць, галузі і т. Д. Витрати SEO-агентств в цій області будуть коливатися від 1500 до 4000грн
щомісяця. - Реалізуємо стратегію контент-маркетингу. Він полягає в написанні 2-х і більше статей в місяць. Вартість написання статті від 250 до 1000грн. З іншого боку, розміщення тексту з посиланням на порталі / блозі коштує від 250 до кількох
тисяч гривень. - Це також повинно включати час, присвячене аналізу конкуренції, ідеям щодо розвитку веб-сайту і статей в блогах, а також аудиту веб-сайту за допомогою доступних інструментів (наприклад, Google Search Console, Google Analytics). В
середньому вам потрібно проводити від 3 до 5 годин на місяць, що становить від 1500 до 2500грн.