Регіональна розкрутка

Просування регіональних сайтів - навіщо це потрібно?

Не вся реклама в Інтернеті здатна принести очікуваний дохід. Її треба просувати грамотно. Це відноситься і до реклами товарів і послуг за допомогою їх просування в регіонах.

Регіональне просування сайту в пошукових системах

Регіональне просування сайтів обходиться дешевше, ніж висновок майданчиків в топ видачі Google по всій Україні в цілому.

Переваги регіональної розкрутки

  • звернення безпосередньо до зацікавленою рекламованому товарі людям. Найчастіше користувачі здійснюють пошук послуги або товару, які готові надати компанії, розташовані поруч з ними, в одному місті, районі або області. Розкрутка в тому регіоні, в якому знаходиться власник сайту, звужує цільових покупців
  • економічності. У регіональному просуванні набагато менша конкуренція. Відповідно, можна швидше досягти необхідних результатів. Що стосується ціни регіонального сео, то вона на порядок нижче в порівнянні з багатьма іншими варіантами
  • збільшення конкурентоспроможності. Невисока популярність регіонального сео дає відчутну перевагу: сайт швидше виходить на кращі позиції і отримує солідну перевагу в плані конкуренції з іншими продавцями аналогічних товарів або послуг

Крім того, споживча лояльність зростає. Справа в тому, що веб-ресурс, виявлений за регіональною сео, набагато рідше вважають як рекламний. Тобто довіра до нього у звичайних користувачів-покупців зростає.

Кому потрібно регіональне сео?

В першу чергу – компаніям, у яких в двох і більш містах є свої представництва. Найчастіше ними є інтернет-магазини або організації, які ремонтують техніку, що доставляють їжу, займаються організацією навчальних курсів і так далі. Також регіональне сео-просування буде корисно тим, хто реалізує товари або пропонує послуги в різних регіонах не за однаковими тарифами.

Як працює пошукова система для визначення регіональності

  • Контент. Аналіз текстового вмісту сайту і спеціальних маркерів (адреси, назви міст, номери телефонів та ін.) Дозволяє досить точно визначити регіональну приналежність веб-проекту.
  • IP-адреса. В якості додаткової інформації можуть бути використані дані про IP-адресу сайту. Розміщення сайту на хостингу одного регіону не завжди свідчить про приналежність сайту до цього регіону.
  • Дані з панелі вебмайстрів. Можна самостійно привласнити регіон сайту, залишивши відповідні дані в панелі Гугла Вебмастер, як свідоцтва необхідно вказати сторінку, що підтверджує дану інформацію. У більшості випадків такий сторінкою є сторінка “Контакти”. У разі, якщо автоматично регіон встановлений не вірно, слід звернутися в технічну підтримку Гугл.