Просування інтернет-магазину

В інтернет-магазині багато сторінок. На них – інформація про товари, форми замовлення, контакти, способи зворотного зв’язку і багато іншого. Відповідно, при розкручуванні треба попрацювати над юзабіліті і наповненням ресурсу контентом. Інакше магазин не тільки не принесе очікуваних дивідендів, а й може виявитися під фільтром пошукової системи.

SEO інтернет-магазину – робота специфічна. Тут треба вносити специфічні зміни в код ресурсу, розміщувати на сторінках матеріали зі стовідсотковою унікальністю, оригінальні описи послуг і товарів, вести рубрікаціонную систему і виконувати інші роботи. В тому числі і ті, які спрямовані на контакт з потенційними і безпосередніми покупцями.

Якщо на сторінках інтернет-магазину інформація не володіє унікальністю, то сайт навряд чи підніметься в ТОП кращих з видачі пошукових систем. Швидше за все, він швидко опиниться під фільтром. Пошуковики сприймуть сайт як копію вже існуючих ресурсів, які, на їхню думку, не зможуть зацікавити користувачів. Тобто не можна сліпо копіювати інформацію з інших сайтів, її треба готувати. А для цього – залучати професійних seo-оптимізаторів з наявністю досвідчених копірайтерів в штаті.

Варіанти оптимізації інтернет-магазину

  • роботу з пошуковими системами: МКБ, контекст і SEO
  • використання товарних систем, які дозволяють порівнювати товари між собою
  • активність в соціальних мережах
  • використання сайтів-Групон, на яких реалізуються дисконтні купони
  • впровадження партнерських програм (особливо вони гарні для ресурсів з товарами споживчого характеру)
  • Також не варто нехтувати нестандартними варіантами реклами та спеціалізованої розсилкою.

Ціна на розкрутку інтернет магазан залежить від кількості ключових запитів і тематики інтернет магазину.