fbpx

ПРОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ

Інтернет-магазинам недостатньо збирати максимальну аудиторію з органічного пошуку. Для залучення клієнтів і зростання прибутку потрібно працювати далі – підвищувати конверсію, середній чек і число повторних замовлень. Ми візьмемо це на себе.

Просування інтернет-магазину в агенції – BeeTop

Головний показник ефективності нашої роботи – збільшення кількості нових клієнтів з пошукових систем. Тому, пропонуючи просування інтернет-магазину, ми займаємося не тільки SEO. ми робимо акцент на конверсії, працюємо над зручністю сайту і бар’єрами, які можуть заважати цільовим діям. Ми вибудуємо стратегію просування сайтів відповідно до вимог пошукових систем, перевіримо роботу кошика, сформуємо якісні картки кожного товару з фотографіями і перелінковкою всередині розділу. За рахунок комплексної роботи ви отримаєте стабільне зростання фінансових показників від місяця до місяця, від року до року.

ЗАМОВИТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ

Наш менеджер розповість про те, як відбувається розкрутка сайту інтернет-магазину і дадуть відповідь на всі ваші запитання.

ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ

Допоможемо домогтися поставлених бізнес-цілей і поліпшення сайтів за всіма параметрами, які важливі для пошукових систем і цільової аудиторії, в усіх напрямках товарів і послуг. Звітність – по бізнес-показниками.

Збільшення продаж

Ефективне просування інтернет-магазину допоможе збільшити середній чек. SEO просування інтернет-магазину – це частина маркетингової стратегії, результат впровадження якої – зростання продажів.

Підвищення конверсії

Ми аналізуємо поведінку користувачів і працюємо над юзабіліті сайтів, щоб розкручування йшло рівномірно, і разом з трафіком в інтернет-магазині зростала кількість конверсій і замовлень.

Зростання відвідуваності

В результаті просування інтернет-магазину виросте трафік з пошукових систем і кількість цільових візитів на сайт. Одночасно ми зменшимо вартість залучення одного клієнта, не використовуючи рекламу.

ЦІНИ НА ПРОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ

Вартість розраховується індивідуально для кожного клієнта. На старті проекту ми проводимо аудит,

формуємо список необхідних робіт і робимо комерційну пропозицію, розраховуючи тариф

від 5.000 – 50.000 грн.

Підсумкова ціна залежить від складності проекту, конкуренції в конкретному сегменті ринку і регіону,

в якому просувається інтернет-магазин.

У ЧОМУ ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ

Робота з асортиментом

Продумане просування сайтів – це постійна робота з асортиментом магазину і швидке реагування на зміни в залежності від бізнес-завдань і пропозицій конкурентів

Розгалужена структура

Щоб охопити всі інтереси користувачів і вивести сайт в топ, потрібно оптимізувати і просувати каталог, створювати велику кількість сторінок різного типу і розширювати їх за рахунок фільтрів і тегів.

Широке семантичне ядро

Така SEO-стратегія дозволить охопити максимальну кількість запитів, за якими користувачі будуть приходити на сайт і здійснювати замовлення.

СКЛАД РОБІТ

Внутрішня оптимізація

Просування інтернет-магазину починається з того, що ми перевіряємо помилки коду, файлу robots.txt, метатегов, виявляємо дублі сторінок і редіректи, виправляємо всі технічні помилки, підвищуємо швидкість завантаження і добиваємося коректної індексації. Створюємо сторінки під запити з семантичного ядра і пишемо продають тексти (і займаємося створенням іншого контенту), які зацікавлять користувачів сайтів і не викличуть санкції пошукових систем.

Налаштування електронної комерції

Налаштовуємо розширену електронну торгівлю в Google Analytics і Яндекс.Метрика. Збираємо дані і з’ясовуємо, що користувачі додають в кошики і купують, як продається кожна з категорій товарів, як оформляють замовлення і т.д.

Побудова воронки продажів

Вибудовуємо воронку продажів, постійно аналізуємо шлях відвідувачів сайту і ефективність взаємодії ресурсу з клієнтом. При необхідності підключаємо аналітику дзвінків і перевіряємо кожен контакт з клієнтом. Знаходимо слабкі місця, виправляємо їх, і відстежуємо показники на кожному етапі, не забуваємо про коригування стратегії.

Відстеження пріоритетних запитів

Постійний контроль позицій і асортименту інтернет-магазину для окремих груп запитів за пріоритетними напрямами бізнесу клієнта. Перевірка запитів проходить щотижня і щомісяця.

Постійна робота з семантичним ядром

Постійно збільшуємо обсяг роботи з ключовими словами і фразами, які використовуємо в рамках SEO-просування. Починаємо з найпріоритетніших розділів (найбільш комерційно цікавих для замовника), поступово розширюємо семантику і починаємо просувати інші розділи. Оплата за роботи по пошуковому просуванню збільшується поступово, пропорційно зростанню семантики.

Сторінкова оптимізація сайту

Розробляємо рекомендації для SEO-оптимізації каталогу і просування карток товарів. Після первинної індексації проводимо глибокий аналіз і готуємо посторінкові рекомендації по кожному кластеру запитів (для кожного регіону) для високого ранжирування кожного з них.

Зовнішня оптимізація

Працюємо над природним збільшенням кількості зовнішніх посилань і поступово нарощуємо кількість посилань. Використовуємо тільки “білі” методи просування.

Робота з поведінковими чинниками

Аналізуємо поведінку користувачів на сайті, контролюємо те, що показує пошукова видача. Дбаємо про зменшення показника відмов і поліпшенню поведінкових метрик. Використовуємо мікророзмітки на сторінках товарів і оптимізуємо сніппети, допрацьовуємо мобільні версії. Створюємо систему фільтрації і тегів, додаємо блоки «Рекомендовані товари», «З цим товаром замовляють» та інші елементи, які дозволяють і просувати сайт у видачі, і робити його більш інформативним і зручним для користувача.

Акцент на продажі

Щомісяця проводимо комплекс робіт, спрямованих на збільшення конверсії та середнього чека компанії. Добиваємося розвитку сайту, при необхідності домовляємося про доопрацювання, підключаємо створення і дизайн Лендінзі і редизайн сайту, впровадження crm, роботу з репутацією (в тому числі на картах), рекламні інструменти і канали та ведення соціальних мереж.Орієнтуємося на досягнення ключових маркетингових показників (і включаємо їх в звіти): вартість залучення покупця (CPA), вартість замовлення (CPO), зростання середнього доходу з відвідувача (ARPU) та інші. При цьому у вас буде постійна підтримка менеджера і можливість задати будь-яке питання фахівцям.

Call Now Button