3 июня, 2019

Інтернет-магазин Буд-Матеріалів

“БудМашПостач” – одна з найбільших постачальників будівельних матеріалів у Києві. Для виходу на новий рівень та охоплення раніше не порушеного онлайн сектору з метою зміцнення конкурентних позицій. А також з метою подальшого відкриття повноцінного онлайн-магазину та залучення до нього покупців. Закасником було поставлено такі завдання:

● початок продажів через інтернет
● зростання цільового трафіку по регіону за рахунок повного каталогу всіх товарів
● пошук нових партнерів в інших регіонах та за межами країни
● демонстрація повного списку послуг компанії “БудМашПостач”
зручність пошуку потрібної продукції за рахунок правильної структури сайту як професіоналами будівельниками, так і просто покупців
● підвищення впізнаваності нового бренду “БудМашПостач”

Стояло завдання створити сучасний та зручний сайт, який поєднає в собі повноцінний каталог усіх товарів компанії (більше 30 000 товарів) та опис усіх послуг, які надає компанія.

Системою управління було обрано CMS OpenCart – сучасну та популярну CMS, яка ідеально підходить під інтернет-магазин та дає можливість створювати сторінки послуг, великим плюсом є можливість швидко наповнювати каталог сайту через адмін панель сайту.

Дизайн розроблявся адаптивним під усі найпопулярніші розширення – що дозволяє комфортно користуватися сайтом як з комп’ютерної версії, так і з мобільної та планшетної. Мобільна версія сайту розроблялася в стилі сучасного мобільного додатку, з мінімальною кількістю “кнопок і форм, що заважають”.

Були правильно розставлені акценти на товар і на всі конверсійні елементи (форми зворотного зв’язку) на сторінках, щоб не відволікати відвідувачів на другорядні деталі.

Task

Розробити зручний сайт, зберегти впізнаваність бренду, синхронізувати сайт з базою постачальника

  • Strategy

    Бренд, UX Стратегія

  • Design

    UI/UX Design

  • Client

    "БудМашПостач"

Open Project