3 июня, 2019

Меблевий магазин

Сучасний ринок меблів диктує жорсткі умови. Сьогодні мало просто створювати якісні меблі. Потрібно розкручувати особистий бренд, надавати покупцям унікальні пропозиції щодо асортименту, вартості, дизайну.

Київ чи Конотоп – не важливо. Конкуренція є скрізь.

Влітку минулого року до нас звернувся меблевий онлайн-магазин STODIVANO. Перед нами було поставлено такі завдання:

● Знайти клієнтів по Києву та масштабуватись на всі регіони України.
● Оптимізувати сайт під вимоги пошукових систем для збільшення органічного трафіку.
● Створити постійний трафік на веб-сайті.
● Налаштувати та запускати рекламну кампанію.

Після того, як ми провели аудит і виявили проблемні місця, були підготовлені ефективні стратегії щодо їх усунення.

● Усунули технічні проблеми:
● Збільшили швидкість завантаження сторінок сайту.
● Пропрацювали велику кількість семантичного ядра з урахуванням потенціалу сезонності.
● Доопрацювали подання товару на категорії.
● Запустили контекстну рекламу.

Отже, яких результатів нам вдалося досягти?

На момент старту ми мали 600-650 відвідувань на тиждень. Через два місяці після нашої роботи отримали 3000 відвідувань на тиждень.

Task

Аудит сайту, аналіз конкуренції, оптимізація внутрішня та зовнішня

  • Strategy

    СЕО Стратегія

  • Design

    UI/UX Design

  • Client

    STODIVANO