3 июня, 2019

Доставка суші у Києві

Нема часу готувати! Знайома ситуація? На щастя, надворі 21 століття.

Доставка суші – це чудовий винахід! Здорово, швидко та дуже зручно.

Але як просувати цю послугу у пошукових системах? Давайте розглянемо приклад просування сайту з доставки суші від нашої компанії.

Сайт вступив до нас на роботу на початку цього року.

Суші House не мав налаштувань електронної торгівлі. Ресурс потрапив під ручні санкції Google за неякісні посилання, залишені «у спадок» від іншого агентства.

Було прийнято рішення діяти комплексно, використовуючи всі доступні методи SEO-просування. А саме:

● Семантичне ядро
● Зовнішня оптимізація
● Внутрішня оптимізація
● Коригування
● Поведінкові фактори

Перші результати не змусили на себе довго чекати. Через місяць сайт з’явився у видачі за деякими запитами, почали надходити замовлення!

Клієнт виконаною роботою залишився задоволеним та продовжує співпрацю на постійній основі.

Task

Аудит сайту, аналіз конкуренції, оптимізація внутрішня та зовнішня

  • Strategy

    СЕО Стратегія

  • Design

    UI/UX Design

  • Client

    Суші House