Просування молодих сайтів

Молодим сайтам набагато складніше потрапити на верхні рядки пошукової видачі, ніж більш «старим» інтернет-ресурсів. Це пояснюється тим, що новоствореному сайту необхідно спочатку завоювати «авторитет» у Google, підтвердити свою «корисність» для користувачів.

Просування молодого сайту – дуже складне й відповідальне завдання. Вона повинна вестися виключно за індивідуальною стратегії, після ретельного аналізу конкурентів в тій чи іншій сфері. Компанії “SSFB” це завдання під силу – довіряйте розкрутку Вашого бізнесу в інтернеті досвідченим професіоналам!

І все-таки - який сайт вважається молодим?

Однозначного визначення у терміна «молодий сайт» не існує. Але виходячи з нашого великого практичного досвіду, можемо стверджувати, що до даної категорії відносяться сайти:

  • з новим доменним ім’ям
  • з уже наявною історією, але без контенту і без трафіку, тобто фактично порожні ресурси
  • з купленим доменним ім’ям, але сам сайт при цьому є новим

Просування молодого сайту у Львові та по Україні кожного з цих видів буде здійснюватися за своїм сценарієм. На перших порах, поки сайт не входить в топ Google, для залучення на нього трафіку може використовуватися контекстна реклама. На відміну від SEO-просування, вона дає практично моментальні результати і призводить на ваш ресурс відвідувачів, вже зацікавлених в купівлі товарів (замовленні послуг).

Є варіанти, завдяки яким можливо прискорення процедури. Молодий сайт вийде набагато конкурентоздатною з більш віковими веб-ресурсами.

Список робіт для молодих сайтів:

1. Внутрішнє seo. Перед початком просування необхідно позбутися від внутрішніх недоліків; Підбір семантики, заповнення h1, h2, h3, description, title
2. Робота з контентом. Це те, на чому не треба економити. Важливо, щоб матеріали були якісними і з’являлися на сайті постійно. Хороші статті привертають увагу, а регулярність їх появи забезпечує збільшення трафіку;
3. Наявність зворотних посилань. Залучення тематичних посилань – обов’язкова умова в просуванні молодого сайту. Вони не повинні бути від одного-двох донорів;
4. Проведення аналізу сайтів-конкурентів. Щоб зрозуміти, як кращі веб-ресурси працюють, треба їх проаналізувати. У роботу беруться як зворотні посилання, так і постачальники трафіку, розміщений на сайті контент і інші моменти.