cropped-search-engine-optimization-1

Що таке насправді СЕО?

SEO або оптимізація пошукових систем спрямована на те, щоб ваш власний відповідний контент з’явився на чільних посадах  . Окрім позиції (рейтингу), важливо, наскільки близька відповідність між пошуковим терміном, обраним користувачем, відображенням результатів пошуку (фрагментом) та  релевантністю цільової сторінки. Оптимізація пошукової системи є стійкою, якщо користувач може ефективно вирішити своє завдання  виконання завдання  на веб-сайті.        

Чому SEO так важливий?

У наступному хотілося б представити 5 причин, чому тема оптимізації пошукових систем настільки важлива для вас і для багатьох компаній:

·                                         З одного боку, і ви можете перевірити це за допомогою власних даних веб-аналітики, Google або пошукові системи є найважливішим каналом для залучення користувачів на власний веб-сайт для багатьох компаній.

·                                         Користувачі, які заходять через пошукові системи, зазвичай мають високий рівень мотивації з вашого боку для досягнення бажаної мети. Зрештою, користувачі ввели пошуковий термін, який переніс їх на ваш веб-сайт. 

·                                         Для багатьох компаній пошукові системи є найважливішим джерелом використання загальних пошукових термінів для залучення користувачів на власний сайт. Це означає, що SEO – найчастіше найважливіший канал для залучення нових клієнтів

·                                         Google вдячний: стійка оптимізація пошукових систем зазвичай також призводить до стійких зустрічей. Після досягнення позиції для пошукового терміну, як правило, це дуже стабільно, якщо оптимізація пошукової системи була налаштована на стійкий та орієнтований на користувача спосіб. OnSerp SEO, голосовий пошук, перша індексація мобільних пристроїв, SEO або завершення завдань та Datadriven SEO: Вас цікавлять тенденції SEO? – Тоді ви знайдете тут нашу детальну статтю, з якими  тенденціями ви повинні мати справу у  2020 році в оптимізації пошукових систем .  

Мета оптимізації пошукових систем

Завдання  SEO – це не просто бути на вершині. Оптимізація пошукових систем має бути представлена ​​у відповідних пошукових термінах  із відповідними сторінками на хороших  позиціях у відповідних пошукових системах  . Крім Google, ці пошукові системи можуть бути також такими пошуковими системами, як Bing, Yahoo або Yandex, а також спеціалізованими пошуковими системами, такими як Amazon (пошук продукту), Дійсно (пошук роботи) або Trivago (пошук готелів). Представлення наявного в пошуковій системі тексту (фрагмента) тексту призначене для мотивації користувача натискати на результат з метою задоволення очікувань користувача щодо змісту пошукової терміна, тексту та змісту веб-сайту. Обов’язковою умовою є чіткий та однозначний доступ до всього відповідного веб-сайту, який оптимально підготовлений для користувачів, незалежно від пристрою  (для мобільних пристроїв) .               

Веб-аналіз та архітектура інформації як підтримка оптимізації пошукових систем

Користувач очікує, що відповідатиме пошукова фраза, фрагмент та вміст веб-сайту. Цю угоду за змістом можна проаналізувати, використовуючи, наприклад, ключові цифри, які ви можете зібрати, наприклад, у  Google Analytics . Хороші показники тут є, наприклад  

·                                         Коефіцієнт відмов

·                                         Середня тривалість сеансу

·                                         Сторінки / візит

·                                         або коефіцієнти конверсії

Подальшу підтримку для кращого розуміння оптимізації пошукових систем можна знайти і в інформаційній архітектурі – це допомагає краще зрозуміти, які очікування мають користувачі ваших веб-сайтів. На наступній графіці ви знайдете важливі елементи інформаційної архітектури та заходи, які можна використовувати для поліпшення роботи користувачів.

Різні сфери SEO

Зазвичай оптимізація пошукових систем поділяється на такі сфери:

·                                         Ключове слово : розробка стратегій ключових слів

·                                         Технічна SEO: технічна оптимізація, наприклад, швидкість пошуку сайтів, сканування та індексація 

·                                         Оптимізація на сторінці: вміст, метадані, структура 

·                                         Інформаційна архітектура: Sense of Place & Інформаційний центр тощо. 

·                                         Поза сторінка оптимізація: внутрішнє та зовнішнє посилання 

·                                         Контент-маркетинг: залучення користувачів та посилань через змістовний контент 

·                                         Мобільне SEO: Мобільна оптимізація та мобільність 

·                                         SEO KPI: вимірювання успіху за допомогою значущих ключових цифр 

·                                         Нові тенденції: оптимізація для Google Discover 

Визначення SEO у Вікіпедії

Оптимізація пошукових систем або оптимізація  пошукових систем (SEO) описує заходи, які забезпечують, щоб вміст, такий як веб-сайти, відео та зображення, відображався в органічному рейтингу пошукової системи в неоплачених результатах пошуку (природні списки) у вищих місцях. Усвідомлено впливаючи на місця розташування пошукових систем, наприклад, відео на платформі YouTube або веб-сайтах в Google, вони можуть бути краще перелічені та створити нове охоплення.

Диференціація та взаємодія між SEA та SEO

Пошукова оптимізація ( нитка пошук  ngine ptimization –  SEO ) є філією пошукового маркетингу (Search Engine Marketing – SEM  ). Друга часткова область в пошуковому маркетингу (SEM), пошукова реклама ( нитка пошук  Е ngine dvertising – АЯ  ) , такі як Google Ads або схему Bing Ads. Зазвичай намагаються за допомогою пошукових систем охопити користувачів, які мають дуже конкретну потребу. Основні відмінності між SEO та SEA є       

·                                         Система виставлення рахунків: Google Ads має змінну модель виставлення рахунків (ціна за клік). Оптимізація пошукових систем не є безкоштовною, але відрізняється формою виставлення рахунків, яка в основному стосується проектів. 

·                                         Ефект: Google Ads орієнтується на ефективність і має чіткі ключові показники (покази, CTR, CPC, RPC) з зрозумілими витратами. Тут слід розуміти оптимізацію пошукових систем, як роботу з пресою. Об’єднавши багато розумних заходів, ви збільшуєте ймовірність гарних посад, але ніхто не може вам гарантувати вищі посади. 

·                                         Стратегія ключових слів: Основна увага в SEO приділяється певним відповідним пошуковим термінам або кластерам пошукових термінів. За допомогою платного пошуку також можна робити ставки на суміжних пошукових термінах, навіть якщо вони можуть мати низький показник якості Google Ads. Зрештою, тут нараховується конверсія. Приклад розширеної стратегії ключових слів: Важливими для нас термінами є, наприклад, SEO-семінари або SEO-навчання, для яких ми оптимізуємо себе (SEO). Тим не менш, ми розширюємо додаток (Google Ads) наших власних семінарів, щоб включити такі терміни, як SEO навчання, підвищення кваліфікації тощо за допомогою Google Ads. 

6R оптимізації пошукових систем:

Насамперед, у двох словах, наше власне визначення SEO  : 

Оптимізація пошукових систем (SEO) включає в себе всі стратегії та тактики, що мають бути стійко  представлені для відповідних пошукових термінів або тем із  відповідними сторінками на оптимальних позиціях у відповідних пошукових системах  . З метою створення значущих конверсій для компанії.          

Відповідні пошукові системи не означають лише Google або Bing. Окрім «основного індексу» від Google, також можуть бути актуальними послуги вертикального пошуку, такі як Новини Google, Google Images або Google Maps (  Local SEO ). Але такі пошукові системи, як оптимізація для Amazon (Amazon SEO), jameda, Monster, Slideshare або Youtube або Stepstone, також можуть мати важливе значення для оптимізації пошукових систем.

За допомогою відповідних  інструментів SEO та  інструментів аналізу ви можете перевірити оптимізацію пошукової системи:  

·                                         які правильні пошукові терміни для вас -> релевантність  

·                                         Наскільки видимий ваш веб-сайт у результатах пошуку порівняно з вашими конкурентами -> Досягайте 

·                                         На яких посадах ви знаходитесь (відповідно) пошукові терміни -> Рейтинг 

·                                         Наскільки високий показник кліків (CTR) на сторінках результатів пошуку (SERP) -> Відповідь 

·                                         як поводяться користувачі на вашому сайті на основі введених пошукових термінів -> Реакція 

·                                         чи всі заходи щодо оптимізації пошукових систем також призводять до наочного досягнення економічних цінностей -> Результати  

Ці шість термінів утворюють 6 Rs оптимізації пошукових систем  . 

Актуальність – вибирайте правильні ключові слова та теми

Основою оптимізації вашої пошукової системи є дослідження, оцінка, огляд та розширення відповідних пошукових термінів або тем. На мою думку, ця основа часто  занадто швидко не помічається 

1. Дослідження пошукових термінів

Мета дослідження пошукових термінів – зрозуміти користувачів максимально точно та всебічно. Для того, щоб знайти потрібні пошукові терміни, часто збираються власні ідеї, використовуються інструменти для ключових слів та досліджуються веб-сайти конкурентів. На першому кроці слід найбільш досліджувати перелік пошукових термінів таким чином . 

Ми склали для вас цілу низку  інструментів дослідження ключових слів . Тут я вже зібрав кілька основних інструментів для пошуку пошукових термінів:  

·                                         Планувальник ключових слів Google

·                                         Google Trends

·                                         Функція Google Suggest і як інструмент  Ubersuggest або  Hypersuggest    

·                                         “Інші також шукали функцію”, і ось  інструмент (розширення Chrome)  

Вибір правильних пошукових термінів є управлінським рішенням  Вибір правильних пошукових термінів визначає, як користувачі можуть звертатися на правильному етапі прийняття рішень у потрібний час. Вибір правильних пошукових термінів має прямий вплив   

·                                          

o                                                            

§                                                                                ймовірність хороших позицій.  

§                                                                                ймовірність перетворення.

§                                                                                сприйняття бренду 

2. Оцінка пошукових термінів

Наступним кроком є ​​оцінка пошукових термінів, що досліджуються. Для цього ви визначаєте:

·                                         Кількісний аналіз: як часто  пошуковий термін шукають у Google та інших пошукових системах.   

·                                         який намір має користувач, коли він вводить пошуковий термін. Він шукає інформацію (  орієнтація на інформацію ), для певної компанії чи певного бренду ( орієнтація на навігацію  ) чи він, можливо, хоче придбати ( орієнтація на транзакції )?   

·                                         чи цей термін є вічнозеленим із стабільно високим обсягом пошуку. Типовими вічнозеленими рослинами є “погода”, “планувальник маршрутів”, “інтернет-маркетинг”.  

·                                         чи термін це подія з регулярно повторюваним обсягом. Типовими подіями є “Біт і Брезельс 2020”, “iPhone X”, “Кубок світу з футболу 2022” або “Щорічний гороскоп 2021”.  

·                                         в якій фазі рішення про покупку знаходиться користувач. Якщо користувач все ще знаходиться на дуже ранній фазі дослідження, чи шукає він порівняльний контент чи збирається розпочати транзакцію.  

Стратегічне дослідження ключових слів відповідно до AIDA

На наступній графіці ви можете побачити, як може виглядати стратегія ключових слів. У програмі Fahrrad XXL користувач супроводжується відповідним вмістом від першої можливої ​​контактної точки (гірського велосипеда) до останньої точки контакту (купити гірський велосипед онлайн).

Розробка стратегії ключових слів означає супроводжувати своїх користувачів крок за кроком через відповідний вміст від усвідомлення до дії (конверсії), можливо навіть до утримання.

Наступними критеріями для оцінки пошукового терміна є:

·                                         обсяг

·                                         Конкурентна ситуація

·                                         Потенціал для оптимізації (формулювання, КІ) 

·                                         Можливі коефіцієнти конверсії (з досвіду SEM)  

·                                         Множина чи однина  

·                                         Сезонні коливання 

·                                         Стратегічне значення 

·                                         Синоніми (“навчання”, “курс”, “семінар”) 

·                                         Тенденції

·                                         Негативні критерії : найменування торгових марок конкурентів, заборонені терміни, терміни із занадто великою кількістю слів чи символів 

3. Огляд та розширення пошукових термінів

Є сенс регулярно перевіряти список, створений на попередньому кроці . Оскільки Google не надав точних цифр у своєму Планувальнику ключових слів  з  червня 2016 року , оптимізація пошукових систем може мати сенс перевірити свої терміни спочатку за допомогою  Google Ads для особливо релевантних пошукових термінів .       

Наприклад, ви хочете дізнатися:

·                                         наскільки високий точний обсяг пошуку для певних термінів.  

·                                         наскільки високий показник кліків (CTR) для різних текстів оголошень.

·                                         які функції продукту чи USP переконують ваших користувачів  

·                                         наскільки високі показники конверсії для пошукових термінів

Релевантними ключовими цифрами для тесту Google Ads для висхідної стратегії ключових слів є:

·                                         кількість показів (який фактичний обсяг пошуку?)  

·                                         рівень частоти кліків (тестові характеристики продукту та USP)  

·                                         кількість відмов (чи ваші користувачі зайняті вашим вмістом?)  

·                                         кількість конверсійних курсів (чи дійсно ваші користувачі хочуть купувати?)  

Google Trends для розширеного аналізу пошукових термінів

Навіть після початкових підходів до оптимізації вам слід регулярно перевіряти власний набір ключових слів:

·                                         Як поводяться користувачі, які перейшли на вашу сторінку саме з цими пошуковими термінами?  

·                                         Які фактичні показники відмов 

·                                         Які пошукові терміни насправді призводять до конверсії?  

·                                         Чи є нові терміни , цікаві для оптимізації? 

·                                         Як розвивається моя видимість?

·                                         Як розвивається кількість пошукових термінів у топ-100 (потенціал) та 10 найкращих (сеанси)?

Ці інструменти допомагають відповісти на такі запитання:

·                                         Google Trends

·                                         Модні теми у Twitter

·                                         Інструменти веб-аналітики, такі як  Google Analytics 

·                                         Інструменти аналізу, такі як Searchmetrics або  Sistrix 

Google шифрує сторінки результатів пошуку з жовтня 2011 року . Наслідок: У інструментах веб-аналізу, таких як Google Analytics, ви більше не отримуєте жодних ключових слів, вони відображаються лише як ключове слово (не надається). Це, звичайно, прикро, тому я рекомендую пошукову консоль Google для аналізу пошукових термінів:  

Пошуковий термін дослідження: стратегічний та тактичний

Пошук за ключовими словами, як правило, має два аспекти: стратегічний та тактичний.

·                                         Стратегічний : За яких термінів ви хотіли б, щоб вас знайшли в цілому?  

·                                         Тактична . Якщо, наприклад, ви створюєте одну статтю для  контентного маркетингу, питання полягає в тому, для яких пошукових термінів слід знайти цю статтю. Такі інструменти, як  ubersuggest , допоможуть вам у  цьому .      

Висновок . Вибір правильних пошукових термінів визначає, як можна звертатись до користувачів у Google на правильному етапі прийняття рішень у потрібний час. Отже, вибір правильних пошукових термінів має прямий вплив на  

·                                         ймовірність гарних посад.

·                                         ймовірність перетворення.

·                                         сприйняття вашого бренду. 

Досягнення – видимість у пошукових системах

Ви можете використати охоплення, описане як “частка голосу” в старому німецькому маркетингу. Термін  видимість зарекомендував себе в оптимізації пошукових систем .    

Цей термін був придуманий постачальниками інструментів SEO, такими як SISTRIX або Searchmetrics. 

Видимості відносяться до двох впливає чинникам:  

·                                         Кількість та обсяг пошукових термінів, з якими домен відображається в Google

·                                         Позиції, заповнені цими пошуковими термінами

Досягнення або видимість можна  виміряти за допомогою таких інструментів, як  SISTRIX або  Searchmetrics . Але також за допомогою консолі пошуку Google ви дуже добре бачите, як враження від вашого власного домену з часом змінювалися.       

І SISTRIX, і Searchmetrics використовують видимість  для першої перевірки веб-сайту. У SISTRIX це значення називається індексом видимості, а в Searchmetrics –  SEO видимістю .       

Ось так формуються обидва індексу:

·                                         SEO Видимість (Searchmetrics) домен складається з обсягу пошуку і позиції ключових слів рейтингу для цього входу. Searchmetrics використовує коефіцієнт для зважування кожної позиції. Крім того, враховується, чи цікавлять ключові слова навігаційний або інформаційний пошук .    

·                                         Для індексу видимості (SISTRIX) проаналізовано топ-100 позицій для великого набору загальних ключових слів для країни . Потім тут також проводиться зважування відповідно до обсягу пошуку та положення. Погана позиція за ключовим словом, що шукається значно більше, приносить індексу більше, ніж хороша позиція за ключовим словом, що менше шукається. Тут ви можете дізнатися, як Sistrix визначає  власну видимість і як ви її детально інтерпретуєте.     

·                                         Мобільність видимості: з 2015 року фактором ранжирування також є те, чи ваш сайт зручний для мобільних пристроїв. Тому зараз можна оцінити вашу видимість мобільних пристроїв за допомогою обох інструментів.  

Навіть якщо значення SISTRIX та Searchmetrics не порівнянні, вони самі по собі є хорошим методом швидко (SEO) перевірити проблеми на своєму веб-сайті та порівняти себе з конкуренцією.

Курс має вирішальне значення

Цікавою для оптимізації пошукових систем є не лише знімки, але особливо зміни протягом певного часу.

Тут питання: чому відбулися зміни?

Причини змін в індексі видимості 

Якщо мова йде про причини зміни індексу видимості, вам має сенс розмежувати внутрішні та зовнішні фактори

Наочність: внутрішні фактори 

·                                         власні оптимізації 

·                                         новий зміст 

·                                         Успішні або невдалі реконструкції 

·                                         технічні причини , такі як виключення сторінок / каталогів

·                                         технічні проблеми, такі як повторюваний вміст

Наочність: зовнішні фактори 

·                                         Втрата / посилення зовнішніх сигналів, таких як посилання 

·                                         оптимізація конкурентів, які впливають на власну видимість 

·                                         індивідуальні штрафи від Google  

·                                         загальна переоцінка вашого сайту за допомогою сигналів, таких як оновлення основного алгоритму, оновлення панди чи пінгвінів  

·                                         Нова оцінка пошукових термінів від Google шляхом використання AI в Google та Bing, таких як BERT або RankBrain

Хочете дізнатися, які поточні зміни є в Google?  Мос і  Sistrix буде тримати вас  розміщені на зміни в алгоритмі Google.    

Таким чином, охоплення чи видимість – це ефективний показник для усвідомлення в першу чергу змін у списках результатів пошуку. Окрім наочності, у свій розгляд завжди слід включати реальні дані, тобто  сеанси та перетворення (наприклад, з Google Analytics).    

Рейтинг – Ваш веб-сайт знаходиться на цих позиціях разом із пошуковими термінами

Навіть якщо відносини між одним і  рейтингами є дуже високими, різниця має бути зроблено тут:    

Рейтинг є визначальним критерієм навіть отримання шансу на клік. Оцінка позицій не проводиться шляхом введення в Google набору пошукових термінів та перевірки місця їх відображення.

Тому що Google ускладнює це через два аспекти:

1.           контекст

2.           персоналізація

У критерії контексту включають, наприклад:  

·                                         мова

·                                         країна

·                                         місце

·                                         час

У критерії персоналізації включають:  

·                                         власну історію пошуку

·                                         Ваша власна поведінка при натисканні

Ви можете запобігти персоналізації, скориставшись анонімним вікном у своєму браузері або додавши  параметр & pws = 0 до URL-адреси результату . Персоналізація не грає великої ролі в Google. Більшу частину часу ви бачите лише, які сторінки ви відвідували частіше.  

Однак контекст залишається, незважаючи на щойно описані можливості. З тих пір, як  Венеція –  Піджон – і останнім часом  оновлення Поссума , контекст став ще більш важливим для неявних локальних пошукових запитів.    

Результат : Запит на загальний термін, як у нашому випадку «Семінар з інтернет-маркетингу», призводить до різних рейтингів залежно від регіонального контексту.

Незважаючи на зростання контексту в Google, рейтинги в SEO потрібно перевірити. Йдеться не завжди про абсолютні значення, а про показники для оптимізації пошукових систем.

Ці значення корисні для аналізу:

·                                         Кількість пошукових термінів у топ-100 

·                                         Кількість пошукових термінів у топ- 10  

·                                         Кількість пошукових термінів у верхній 4-10 

·                                         Кількість пошукових термінів у топ-3 

·                                         Кількість пошукових термінів у верхній частині 1 

·                                         Процентне розподіл пошукових термінів на окремих сторінках результатів 

·                                         Співвідношення брендових пошукових запитів до небіркових пошукових запитів 

·                                         Середній рейтинг найпопулярніших пошукових термінів 

·                                         Видимість окремих кластерних ключових слів 

·                                         Наочність окремих сторінок і каталогів 

Наочність: тактика та заходи

Для підвищення видимості такі заходи повинні бути заплановані:

·                                         Змістова стратегія та контент-маркетинг

·                                         Оптимізація на сторінці

·                                         Швидкість завантаження сторінки

·                                         внутрішні та зовнішні зв’язки

У випадку обширних веб-сайтів з великим вмістом (ЗМІ, блоги, видавці) такі аспекти, як внутрішнє посилання, інформаційна архітектура, сканування та індексація, відіграють ще більш важливу роль.

Мобільний перший та оптимізація пошукових систем

Найновіше з мобільного для мобільних пристроїв з квітня 2015 року та травня 2016 року , вся тема мобільності для мобільних пристроїв також була визначена для SEO. Крім того, Google оголосив у листопаді 2016 року ,  що мобільний індекс стане головним  індексом у майбутньому . Зараз Google реалізував це оголошення з листопада 2016 року, а його індекс для мобільних пристроїв  наприкінці березня 2018 року . Аспекти налаштування “Мобільного першого індексу”:      

·                                         Сканування: Чи виникають проблеми з скануванням мобільного веб-сайту? 

·                                         Мобільний: чи веб-сайт можна використовувати зі смартфонами? 

·                                         Зміст: чи важливий вміст включений на мобільний веб-сайт? 

·                                         Зміст II: Чи вміст подається мобільним способом? 

·                                         Підключення: Чи може Google визначити, чи пропонується сторінка вмісту для мобільних пристроїв та настільних ПК та зв’язати їх? 

Ви можете  знайти більше інформації про мобільний перший індекс  тут і  тут .   

Мобільна оптимізація та швидкість завантаження сторінки

17  січня 2018 року Google оголосив, що з липня 2018 року швидкість завантаження сторінок стане фактором ранжування в мобільному пошуку. Навіть якщо, за даними Google, перше, що потрібно зробити, це виявити особливо повільні сторінки, це знову ж таки явний показник того, що швидкість сторінки є одним з вирішальних факторів. Google рекомендує, наприклад, такі інструменти, як  Маяк або  Розширення сторінки щодо швидкості сторінки Chrome для вимірювання , щоб можна було аналізувати слабкі місця на власному веб-сайті.     

Для тих, хто хоче краще проаналізувати свої мобільні стратегії, є публікація в блозі на тему:  Краще розуміння  користувачів мобільних пристроїв та трафіку веб-сайтів для мобільних пристроїв за допомогою Google Analytics .  

Відповідь – ось наскільки високий показник кліку в СЕРП

Хороші позиції є необхідною умовою для клацання.

Однак визначальним фактором є те, чи дійсно користувачі натискають на ваш фрагмент (результат). 

Перша підказка виникає з двох можливих джерел аналізу. З одного боку з консолі пошуку Google, яка показує не лише покази, а й кліки та рейтинг кліків, з іншого боку – реальні цифри веб-аналізу.

На малюнку нижче ви можете побачити номери моєї статті про показник відмов у новій пошуковій консолі Google: наприклад, нам було доставлено 2,357 разів за термін відмов (покази) за показник CTR 12,5%.

Від того, чи дійсно люди натискають на ваш фрагмент, залежить чимало факторів:

·                                         Яка позиція вашого результату? 

·                                         Дизайн фрагмента: наскільки хороші ваші заголовки та описи?   

·                                         Нагороди , такі як глибокі посилання (хороша інформаційна архітектура)

·                                         Багаті фрагменти , такі як огляди

·                                         Бренд : Наскільки відомим і надійним є ваш бренд? 

·                                         Конкуренція з вертикальними інтеграціями, такими як Новини Google або Пошук зображень Google 

·                                         Конкуренція від Google Ads 

·                                         Пропоновані фрагменти: чи є розміщений фрагмент над вашою верхньою позицією? 

Оновлення від грудня 2017 року. У цьому контексті важливо, щоб Google продовжував вносити зміни у презентацію фрагментів. З 1 грудня Google збільшив довжину описів опису, якщо бути точним, з приблизно 150 стандартних символів до приблизно 300. в області мобільного пошуку, це зараз близько 225 символів. 

Оновлення з травня 2018 року: Тим часом Google відкликав розширення описів до 300 символів і, відповідно до власних заяв, скоротив його до довжини, яка трохи довша, ніж раніше. Отже, приблизно 160 символів, але в кінці дня в Google є ще одне застереження, а це означає, що ми можемо також змінити довжину, поки це має сенс для користувача. 

Зараз наші фрагменти пошуку в середньому коротші, ніж за останні тижні, хоча трохи довші, ніж до змін, які ми внесли минулого грудня. Немає фіксованої довжини для фрагментів. Довжина залежить від того, що наші системи вважають найбільш корисними.

Оптимізуйте заголовки та описи за допомогою Google Analytics і Screamingfrog

Примітка. Тут ви можете знайти моє відео про те, як ви можете створити процес для оптимізації заголовків та описів у пріоритетному порядку. 

Назви та описи: Оптимізація SEO-процесів за допомогою Screaming Frog та Google Analytics – BeeTop

Як оптимізувати ваші SEO процеси за допомогою Screaming Frog та Google Analytics. Дізнайтеся у цьому відео, як можна оптимізувати заголовки та описи за допомогою Screaming Frog та Google Analytics …

Відповідь: тактика та заходи

Реакція може бути оптимізована з цими стратегіями:  

·                                         Маркетинг посилань або побудова посилань

·                                         Технічна оптимізація (розширені фрагменти)

·                                         OnPage оптимізація з акцентом на оптимізацію фрагментів

·                                         Створення власного бренду через інші канали

Найкращі показники для вимірювання успішності вашої SEO-стратегії з точки зору відповіді надходять із Пошукової консолі Google і є співвідношенням показів та кліків (CTR). Але також детально подивіться на один документ (URL), пошукові умови якого призводять до високих частот кліків і низьких частот кліків.

Реакція – це поведінка користувачів на основі введених пошукових термінів

Оцінка користувачів вже не проста, починаючи з шифрування результатів пошуку. Шифрування означає, що дані користувачів пошукових термінів не передаються користувачам до інструментів веб-аналізу, таких як Google Analytics.

Ці пошукові терміни позначені як (не надаються)  в Google Analytics . Ви можете побачити ефекти тут, використовуючи приклад BeeTop. Зміни після його введення 18 жовтня були кардинальними.  

Наслідок : Усі оцінки на основі пошукових термінів підроблені. Особливо міркування в порівнянні за часом так важко інтерпретувати.

[Порада про]: Тут ви можете знайти детальну інформацію про  те, що (не надається) означає Google Analytics і як можна повернути свої ключові слова в Google Analytics.     

Незважаючи на найкращі дослідження та оптимізацію пошукових термінів, користувач вирішує, наскільки відповідна сторінка щодо введеного пошукового терміну.

Ці фактори є показниками високої актуальності:

·                                         Коефіцієнт відмов або показник відмов

·                                         Тривалість перебування

·                                         Сторінки за відвідування

·                                         Коефіцієнт конверсії – макро- та мікроконверсії

Оскільки, як я вже сказав, дослідження пошукових термінів вже не є простим, ми поєднуємо тут два підходи до аналізу:

·                                         З одного боку, ми вважаємо релевантність на основі пошукових термінів

·                                         З іншого боку, ми також розглядаємо поведінку користувачів під час виклику цільових сторінок, якщо вони надходять із органічної зони

Реакція: тактика та заходи

У центрі уваги тактичні заходи щодо оптимізації реакції  :  

·                                         Інформаційна архітектура

·                                         Макет і дизайн

·                                         Внутрішнє зв’язування

·                                         Оптимізація переходів

Оптимізація конверсій тут особливо важлива, оскільки поведінка користувачів як сигналу стає все більш важливою для Google. Ці сигнали користувачів, які Google називає довгими чи короткими, важливі для визначення того, чи був результат хорошим чи поганим для користувача.

Оновлення панда, перший випущений в Америці в лютому 2011 року , і 12 – го серпня. було запроваджено в Німеччині, намагалося визначити, чи справді корисний вміст, який ви створюєте для своїх користувачів, і чи зможе користувач виконувати свою роботу найкращим чином на вашому боці.  

Результати – чи оптимізація також призводить до достовірного досягнення економічних цілей?

Зрештою, підрахунок – це результати . І далеко не лише короткострокові та безпосередні. 

У резюме для саміту про конверсію ми дізналися з лекції “Mr. Веб-аналітика “Авінаш Каушик зібрав такі думки:

·                                         якщо 2% конвертують, що насправді робить решта? 2% – це ті, хто складає негайний оборот. Але занадто часто ми не зосереджуємось на решті 98%  .  

·                                         Окрім негайних макроконверсій, чи існують також мікроконверсії, які мають не негайну, а середню або довгострокову економічну цінність  ?  

Перелік можливих мікроконверсій

·                                         Створення списків побажань

·                                         Реєстрація бюлетенів

·                                         Написати відгук

·                                         Стати фанатом Facebook

·                                         Перейдіть до локатора магазину

·                                         Виклик конкретних стратегічно важливих сторінок компанії (сторінок продуктів)

·                                         Запит на інформаційний пакет

Розглядаючи рентабельність інвестицій оптимізації пошукових систем, слід враховувати вхідні фактори

·                                         Ресурсні бюджети

·                                         Консультант

·                                         Ноу-хау

·                                         Семінари

·                                         Інструменти

·                                         Процеси

вихід з точки зору макро – перетворень і мікроконверсій можуть також мати на увазі.  

SEO робить веб-сайти кращими самі по собі  

Одним з аспектів оптимізації, який не завжди можна безпосередньо віднести до (стійкої) оптимізації пошукових систем, є те, що це призводить до кращих веб-сайтів:

·                                         Поліпшення швидкості сторінки -> зниження коефіцієнта  відмов , збільшення кількості сторінок / відвідування, більше конверсій  

·                                         Оптимізація внутрішнього зв’язку -> зниження коефіцієнта відмов, збільшення кількості сторінок / відвідувань, більше конверсій 

·                                         Краща інформаційна архітектура -> зниження коефіцієнта відмов, збільшення кількості сторінок / відвідувань, більше конверсій 

·                                         Маркетинг посилання -> більш релевантний трафік  , краща мережа у відповідних умовах, вища  довіра     

·                                         Пошуковий термін -> Розробка зручної інформаційної архітектури   

·                                         Оптимізація фрагмента -> Аналіз найважливіших USP   

Результати: тактика та заходи

Найважливішою тактикою SEO для оптимізації результатів  є:  

·                                         Інформаційна архітектура

·                                         Концепції сторінки (інформація, навігація, транзакція)

·                                         Внутрішнє зв’язування

·                                         Контент-маркетинг

·                                         Оптимізація переходів

·                                         Ключове слово, ключове слово, ключове слово

Нові тенденції оптимізації пошукових систем

Google Discover як новий канал трафіку

Google Discover: завжди є нові тенденції в оптимізації пошукових систем. Ми поступово розширимо цей блок для вас. І кожного разу, коли з’являться цікаві новинки в оптимізації пошукових систем. Однією з нових тем є, наприклад, оптимізація для Google Discover. З точки зору користувача, Google Discover – це можливість читати власний вміст пошуку та історії на мобільному телефоні на основі інтересу. Деякі видавці зараз мають більший обсяг користувачів через Google Discover, ніж класичний пошук. Які підходи  до SEO для Google Discover ми писали тут у пості.  

Короткий зміст: методи оптимізації пошукових систем (список)

Ці методи SEO є частиною загальної системи оптимізації пошукових систем:

·                                         Аналіз пошукових термінів – ключове слово

·                                         Домени та управління доменом

·                                         Експедиційне управління

·                                         Оптимізація на сторінці

·                                         Технічна оптимізація

·                                         Оптимізація швидкості сторінки

·                                         Інформаційна архітектура

·                                         Внутрішнє зв’язування

·                                         Побудова посилань та маркетинг посилань

·                                         Оптимізація фрагментів / багаті фрагменти.

Метки: нет меток

Комментарии закрыты.