keys-int-mag-meb

Кейс: збільшення трафіку для виробника меблів

КЛІЄНТ: виробник дерев’яних ліжок МебліЛев

ЗАДАЧА: збільшити органічний трафік в категоріях товарів і збільшити кількість лідів. ТАЙМІНГ: 1 місяць.

КОМАНДА: менеджер проєкту, SEO-фахівець, копірайтер, редактор. РІШЕННЯ: комплексна внутрішня і зовнішня SEO-оптимізація сайту і позначених категорій товарів. Для початку ми провели поверхневий SEO-аудит сайту, і на основі отриманих даних сформували стратегію просування та план дій, з таймінгом та проміжними результатами.

Внутрішня оптимізація сайту

Ми сформували семантичне ядро ​​сайту; провели on-page оптимизацію в 23 зазначених категоріях и подкатегоріях; написали і розмістили тексти для кожної з цих категорій; оптимізували структуру сайту; оптимізували тексти, картинки, метатеги і назви розділів відповідно пошуковим запитам.

Зовнішня оптимізація сайту

Написали і розмістили прес-релізи на авторитетних тематичних ресурсах з високим доменним рейтингом; розмістили крауд-посилання (у відгуках та рекомендаціях); провели роботу з відгуками в Google.

Підсумки: Завдяки SEO-оптимізації нам вдалося збільшити показники трафіку на сайті від 0 до 50 потенційних покупців всього за місяць.

Результати за 1 місяць роботи:

Метки: нет меток

Комментарии закрыты.