keys-int-mag-jin-od

Кейс: Просування інтернет-магазину з брендовим жіночим одягом.

КЛІЄНТ: виробник брендового одягу «JK-Fashion»

ЗАДАЧА: збільшити органічний трафік, скласти семантику для сайта, добавити описи у категорії, товари, зробити редизайн сайта для покращення юзабіліті, робота зі зовнішніми посиланнями.

КОМАНДА: менеджер проєкту, SEO-фахівець, копірайтер, редактор, верстальщик, веб-програміст: РІШЕННЯ: зміна дизайну сайта, перехід з opencart 1.5 на версію 3.0. Добавлення фільтру для товарів. Комплексна внутрішня і зовнішня SEO-оптимізація сайту і позначених категоріях та товарів. Для початку ми провели детальний SEO-аудит сайту, і на основі отриманих даних сформували стратегію просування та план дій. Пізніше ми провели аналіз конкуренції та визначили скільки посилань потрібно з авторитетних джерел для просування сайта у ТОП.

Внутрішня оптимізація сайту

Ми сформували семантичне ядро ​​сайту; провели on-page оптимизацію в 8 зазначених категоріях и у 156 подкатегоріях; написали і розмістили тексти для кожної з цих категорій; оптимізували структуру сайту; оптимізували тексти, картинки, метатеги і назви розділів відповідно пошуковим запитам.

Пізніше ми зайнялися формуванням опису та мета даних для 1850 товарів для сайту. Ми написали алгоритм дій для автоматичного формування тайлт та дескрипшн, також ми оптимізували зображення у товарах, змінили формат для швидкого завантаження, автоматично задали для кожної фотографії унікальні теги тайтл для альт. Також ми зробити перелінковку для товарів за спеціальним алгоритмом, щоб пропонувалися саме ці товари які цікавлять потенційних покупців.

Зробили адаптивну мобільну версію для сайту, покращили юзабіліті для підвищення CTR на сайті.

Додали сайт у google search console, навели порядок у файлі роботс та сайтмеп, для швидкого індексування сайту в органічному пошуку.

Пришвидшили сайт по вимогам гугл: google pagespeed insights

До пришвидшення:

Після пришвидшення:

Зовнішня оптимізація сайту

Написали і розмістили прес-релізи на авторитетних тематичних ресурсах з високим доменним рейтингом; розмістили крауд-посилання (у відгуках та рекомендаціях); провели роботу з відгуками в Google.

Всього було на сайт додано 250 посилань з авторитетних сайтів донорів для досягнення цілі вийти на першу сторінку з 40% усіх клічевих запитів які були на сайті.

Підсумки

Завдяки комплексні роботі нам вдалося збільшити показники трафіку на сайті потенційних покупців всього за рік. Сайт займає перші позиції в органічній видачі по Україні. Збільшили кількість продаж у не сезон середній чек 11500грн/день (345.000грн/місяць). У сезон середній чек на покупку 26800грн/день. (804,000грн/місяць).

Метки: нет меток

Комментарии закрыты.