Просування інтернет магазинів

all - beetop

BeeTop: просування інтернет магазинів у Львові

Пропонуючи просування інтернет-магазину, ми займаємося не лише SEO. ми робимо акцент на конверсії, працюємо над зручністю сайту та бар’єрами, які можуть заважати цільовим діям. Головний показник ефективності нашої роботи – збільшення кількості нових клієнтів із пошукових систем.

Переваги просування інтернет-магазину

Допоможемо досягти поставлених бізнес-цілей та покращення сайтів за всіма параметрами, які важливі для пошукових систем та цільової аудиторії, за всіма напрямками товарів та послуг. Звітність – за бізнес-показниками. 

Ми вибудуємо стратегію просування сайтів відповідно до вимог пошукових систем, перевіримо роботу кошика, сформуємо якісні картки кожного товару з фотографіями та перелінкуванням усередині розділу. За рахунок комплексної роботи ви отримаєте стабільне зростання фінансових показників від місяця до місяця, від року до року.

Збільшення продаж

Ефективний просування інтернет-магазину допоможе збільшити середній чек. SEO просування інтернет-магазину – це частина маркетингової стратегії, результат запровадження якої – зростання продажів.

Підвищення конверсії

Ми аналізуємо поведінку користувачів і працюємо над юзабіліті сайтів, щоб розкрутка йшла рівномірно, і разом із трафіком в інтернет-магазині зростала кількість конверсій та замовлень.

Зростання відвідуваності

В результаті просування інтернет-магазину зросте трафік з пошукових систем та кількість цільових візитів на сайт. Одночасно ми зменшимо вартість залучення клієнта, не використовуючи рекламу.

Особливості просування інтернет-магазину

01.

Широке семантичне ядро

Що ширша структура магазину, то більше людей його знайде, тому що він відповідає на більшу кількість пошукових запитів. У перші місяці потрібно додати на сайт якомога більше товарів та категорій. Розширювати структуру можна з допомогою фільтрів, створюючи сторінки під групи товарів із популярними характеристиками.

02.

Швидке реагування на попит

Попит є основним фактором розширення структури. Важливо стежити за його змінами, щоб додавати нові сторінки. При просуванні інтернет-магазину в пошукових системах потрібно бути проактивним, прогнозувати стрибки попиту перед святами, перед настанням сезону, напередодні низького сезону. На основі цих прогнозів необхідно змінювати структуру сайту.

03.

Опрацювання карток товару

Оптимізація карток, налаштування внутрішньої перелінкування на товарних сторінках дозволяють підвищувати конверсію всього сайту, тому що половина всіх відвідувачів приходять якраз на сторінки товарів. Сюди стікається гаряча аудиторія, тому важливо дати вичерпну інформацію про товар, ціну, умови доставки.

04.

Фокус на продажи и конверсию

Ми опрацьовуємо всі розділи, щоб кожне відвідування призводило до цільової дії – надсилання заявки або дзвінка. Всі елементи сторінок покликані зацікавити відвідувача, захоплювати його увагу, допомагати йому прийняти рішення про покупку.

05.

Багато сторінок різного типу

Для просування інтернет-магазину в Яндекс та Google необхідно опрацювати структуру сайту, створити багато комерційних та інформаційних сторінок. Так сайт буде відгукуватися за великою кількістю запитів, завдяки чому залучатиме ширшу аудиторію.

06.

Поліпшення юзабіліті

Чим зручніший сайт, тим більше часу на ньому проводять відвідувачі, більше сторінок переглядають. Це підвищує ймовірність того, що користувач вирішить залишити заявку. В рамках розкручування інтернет-магазину ми аналізуємо поведінкові фактори, доопрацьовуємо сторінки, меню та картки товарів, щоб покращити користувальницький досвід, у тому числі з мобільних пристроїв.

Залишити заявку

Залиште заявку, наші менеджери ознайомляться
зі сферою Вашої діяльності та неодмінно зателефонують.

Скільки часу чекати?

При комплексній роботі терміни визначаються індивідуально кожному за проекту .


Перший етап комплексного просування сайту – це розробка та узгодження стратегії. Потім команда проекту діє нею протягом певного періоду. Аналізуючи результати за конкретний відрізок часу, ми фіксуємо фінальну стратегію та модель взаємодії.

Що входить у вартість послуги просування

Робота SEO-копірайтера

  • Написання текстів на технічне завдання оптимізатора.
  • Ми пишемо тексти як на сторінки, що просуваються, так і додаткові сторінки сайту, якщо того вимагає технічне завдання оптимізатора.
  • Написання контенту, виходячи з побажань замовника, обговорюється індивідуально

Робота аккаунт-менеджером

  • Усна та письмова комунікація з клієнтом на всьому протязі проекту за погодженням рекомендацій, контенту, проведених робіт; обговорення проміжних результатів.
  • Веде документацію (договори, додаткові угоди, звіти, рахунки, що закривають документи).
  • Консультації щодо додаткових послуг компанії.

Робота SEO-оптимізатора

  • Проведення детального SEO-аудиту: технічний, комерційний аудит, перевірка структури та оптимізації контенту.
  • Глибокий аналіз тематики та конкурентів.
  • Підготовка рекомендацій щодо структури сайту.
  • Робота із поведінковими факторами.
  • Написання технічних завдань для копірайтера.
  • Контролює внесення технічних рекомендацій.
  • Робота із посилальними факторами: проставлення нових посилань, коригування посилальної стратегії.
  • Детальне опрацювання сторінок, що просуваються – точкові рекомендації щодо поліпшення.
  • Аналіз результату з можливим коригуванням стратегії.

Робота веб-майстра

  • Пошукова оптимізація заголовків, текстів, графічного контенту згідно з технічним завданням оптимізатора.
  • Внесення змін до шаблонів сторінок – коди лічильників, розмітка контенту та його форматування тощо.
  • Незначні редагування html коду, якщо для цього не потрібні глибше занурення в алгоритми сайту.
  • Внесення правок, відповідно до побажань замовника, обговорюється в індивідуальному порядку.

Робота аналітика

  • Підготовка технічного завдання на встановлення кодів лічильників, GTM.
  • Підготовка ТЗ на встановлення цілей для відстеження дій користувачів на сайті (використання форм та сервісів на сторінках, підрахунок кількості завершених заявок тощо).
  • Підбиття підсумків за результатами просування сайту з точки зору конверсій.
  • Рекомендації щодо коригування семантичного ядра. Виділення конверсійних запитів посилення просування ними, рекомендації з коригування семантичного ядра.
  • Рекомендації щодо usability - виходячи з умов договору або додаткових угод.

Робота програміста/розробника

  • Внесення змін до html коду згідно з технічним завданням від оптимізатора.
  • Кількість годин розробника на місяць визначається умовами договору.
  • Ми працюємо з усіма поширеними системами адміністрування: 1С-Бітрікс, WordPress, OpenCart, Joomla, Drupal та ін.

Ціна просування інтернет-магазину від 10,000 грн / місяць.

З нашою допомогою замовники закривають усі комерційні завдання у галузі інтернет-маркетингу через одного підрядника. Ми можемо підключитися до роботи на будь-якій стадії проекту та незалежно від стану справ запропонувати ефективні рішення поставлених перед бізнесом завдань.

У цій послузі ми виступаємо у ролі висококваліфікованого відділу маркетингу,
який працює на аутсорсі та орієнтується лише на результат.

BeeTop

Наші
контакти
та графік
роботи:

Зв'язок за тел.:

Робочий номер тел:

+38(097)208-1115

Поштовий адрес:
м. Львів, 79052,
вул. Городоцька 356
3-й поверх, 318 офіс,
Україна
Робочі години:

Понеділка – П’ятницю
9:00 – 18:00 год
Субота-Неділя
Вихідний

BeeTop

Приєднуйтесь до команди
BeeTop - Agency, з лідером
у цифровому ринку!

Заповни форму зворотнього звязку, розкажи про свій бізнес! Ми дстворемо середовище, щоб максимально погрузити потенційних клієнтів у Ваш бізнес!